Masinile ar trebui sa lucreze, iar oamenii sa gindeasca.
Cind ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste
instructiunile de folosire.
Ca sa functioneze, trebuie sa introduci stecherul in priza.
Nu forta.Foloseste un ciocan mai mare.
Experienta variaza direct proportional cu echipamentul distrus.
Fiabilitatea unei masini este invers proportionala cu numarul
persoanelor care privesc la asamblarea ei.
Mai devreme, sau mai tirziu, pot sa apara cele mai
defavorabile conditii de exploatare.Deci toate sistemele
trebuie proiectate astfel, incit sa reziste la cele mai
defavorabile conditii de exploatare.
Echipamente identice, testate cu bine in mod identic, se vor
comporta in mod diferit in industrie.
Masinile care se defecteaza pornesc de cele mai multe ori cind
apare personalul de reparatie.
Partile interschimbabile ale unui echipament nu vor putea fi
schimbate intre ele, fiindca nu se potrivesc.
Orice schimbare de proiect va fi solicitata dupa ce
echipamentul a intrat deja in constructie.
Daca instalatia pilot functioneaza perfect, instalatiile
industriale corespunzatoare vor functiona prost.
In orice proiect ingineresc, daca se pot strecura erori,
atunci ele se vor produce.
Orice eroare in calcul ingineresc se va produce astfel incit
sa afecteze cel mai mult rezultatul final.
In orice formula, constantele - in special cele preluate din
manualul inginerului - se vor considera ca variabile.
Dupa ce toate piesele au fost asamblate, pe bancul de lucru au
mai ramas citeva piese.
Dupa ce au fost desfacute toate suruburile de la componenta
care trebuia reparata se va constata ca s-a gresit componenta.
Fisurile in material nu apar decit inaintea inspectiei finale.
Un circuit electric cu autoprotectie va distruge in mod sigur
alte circuite.
Daca realizarea unui agregat necesita "n" componente numai
"n-1" componente vor fi disponibile in stoc.
Tolerantele se vor cumula astfel incit sa faca imposibila
asamblarea pieselor.
Orice cablu taiat prea lung se dovedeste a fi prea scurt.
Un gram de practica valoreaza cit un kilogram de teorie.
Masinile nu sint decit niste amplificatoare.
Masoara cu micrometrul.Fa semn cu creta.Taie cu toporul.
Nu poti repara ceva daca nu-i stricat.
Gaurile date sint de doua feluri:unele cu diametrul mai mic
decit cel proiectat, iar celelalte cu diametrul bun, dar
pozitionate gresit.
Daca este mai ieftin sa cumperi un agregat nou, compania va
insista sa-l repari pe cel vechi.
Cea mai importanta functie a inginerului proiectant este sa
faca lucrurile cit mai dificile pentru constructor si aproape
imposibile pentru reparatii.
Fiecare proiect al unei instalatii contine cel putin o parte
care este depasita moral, doua parti care nu se pot procura si
trei parti care sint inca in faza de asimilare.